top of page

Acerca de

the face of the four actors
sal tarbut approved the show

מידע על ההצגה במסגרת סל תרבות ארצי

'ילדים גרושים' הצגה המבוססת על סיפורם האישי וחוויותיהם

של במאית ההצגה וארבעת השחקנים, כולם ילדים להורים גרושים.

ההצגה שלנו מאושרת סל תרבות ארצי לשנת 2020

ומיועדת לכיתות ח'-יב'.

ההצגה מגיעה עם מערך שיעור הכנה לפני הצפייה ומערך שיעור עיבוד לאחר הצפייה

בנוסף מייד לאחר ההצגה מתקיימת שיחה פתוחה עם יוצרי ההצגה.

את ההצגה ניתן להזמין במסגרת סל תרבות ארצי ובזכות כך אנו יכולים להגיע לכל אזור בארץ ולכמה שיותר בני נוער.

ההצגה שלנו מאפשרת מפגש מיוחד בין התלמידים לשחקנים שחושפים על הבמה את סיפורם האישי.

בעידן של היום, הנוער עוקב ברשתות החברתיות אחרי אנשים שמספרים סיפור, בני הנוער מחפשים מישהו שהם יכולים להזדהות איתו דבר שעוזר להם לא להרגיש פחות לבד. ההצגה שלנו מביאה את התחושה הזו אל הבמה, למשך כשעה התלמידים זוכים להציץ אל הסיפורים האמתיים של השחקנים בהווה ובעבר דרך התאטרון.

השחקנים מדברים אל הקהל, ומשתפים בחוויותיהם ממש כמו שבני הנוער רגילים לראות בסרטוני ה"סטוריז" של האינסטגרם. לצד זה ישנן סצנות בהן השחקנים משחקים דמויות של ארבעה אחים בגילאי שש עד חמש עשרה ומציגים דרכם סיטואציות שחוו בהשפעת הגירושין כשהיו ילדים. 

ההצגה מיועדת לכל בני הנוער, לאלה שהוריהם התרגשו וגם לאלו שלא חוו זאת.

הסיבה לכך היא שכיום כל תלמיד מכיר מישהו בסביבתו שהוריו התגרשו, בכיתה שלו, בחברה שלו, בחוג, במשפחתו המורחבת וכו', לכן חשיפתם להצגה מאפשרת להם להבין טוב יותר את מה שעובר עליהם ולהיות להם לתמיכה, לאוזן קשבת, ולעזרה.

הצוות החינוכי גם הוא מקבל הצצה חשובה לעולמם הפנימי של התלמידים ולחוויות שעוברות עליהם שלא בכותלי בית הספר. לאחר הצפייה הצוות החינוכי יוכל להבין קצת יותר טוב את התלמידים הנמצאים סביבו וחווים משבר כזה בביתם. משבר זה בדרך כלל משפיע על תפקודם הלימודי והחברתי בסביבת בית הספר וכדאי שהצוותים החינוכיים יוכלו לחבר את הנקודות, לתמוך ולעזור לתלמידים אלו.

בנוסף אנו מקיימים הצגות גם להורים במסגרת בית הספר באירועי העשרה ולפיכך נשמח להגיע ולהציג בפני הורי התלמידים ולקיים איתם דיון על הנושא לאחר ההצגה.

לפרטים נוספים ויצירת קשר

הרגישו בנוח לפנות אלינו בכל שאלה, אנו פה בשבילכם!

תודה, ניצור אתכם קשר בהקדם!

יצירת קשר
bottom of page